۱۳۹۱ اسفند ۱۸, جمعه

اصول رفتار با مشتری

صبور بودن
با توجه به تنوع محصولات و خدمات و نیز رقابتی بودن بازار ، اجازه دهید مشتری شما را بررسی کند و از کیفیت و کمیت شما با خبر شود
فراموش نکنید برخورد اول شما میتواند خاطره ای به یاد ماندی را در ذهن مشتری ایجاد کند
مرتب بودن
امروز کلاس کار و نیز نوع لباس یکی از مهمترین ملاکهای خریدران محسوب میشود و شما حتما با توجه به موقعیت شغلیتان باید آراسته و مرتب باشد
حتی اگر شما یک کارواش و یا تعمیرگاه دارید می توانید هر روز با نظافت خود و محیط کاریتان شگلی متفاوت در ذهن مشتری ایجاد کنید
آرامش داشتن
از نوع رفتار مشتری یا برخوردش ناراحت نشوید و با آرامش جواب دهید و نکته دیگر برای تازه کارها از سفارش با حجم بالا حیجان زده نشوید و آرامش خود را حفظ کنید
شنونده خوبي بودن
امروز سخنوری شما مشتری را زده میکند و افراد دوست دارند شما به نیاز آنها گوش دهید و بعد به آنان بهترین مشاوره بدهید
مودب بودن                
این چیزی نیست که من تعریفش کنم
خدا رو شکر همه ایرانیان با ادب هستند
موفق و پیروز باشید
با سپاس
میثم نبوی

۱ نظر: